17 november 2015

Ny energi

Åt lunch med en god vän idag och fick med mig en rejäl dos av god energi. Dessutom hade jag ett bra (dock ganska snabbt) snack med en av tjejerna i stallet härom dagen som hjälpte mig på rätt väg i mina tankar.

Hur som helst så är det inget jag vill berätta, men mina tankar blev lite klarare och jag vet var jag vill lägga min energi. Nu gör jag en satsning på det här och så få vi se hur det känns :) Just nu känner jag mig i alla fall inspirerad och vill se hur långt mina planer och mål räcker.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är tillbaka igen Jenny!!👍 Du ska skriva precis vad du tycker och vill! Blogg för mig är en dagbok. Men jag förstår vad du menar, ibland vill man inte att sina nära ska se vad man skriver. Kram på dig! ❤/Tessan & Madison

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Skönt att höra att du tycker jag ska skriva det jag vill o känner. Önskar jag kunde det på samma sätt som jag gjorde tidigare, gillar ju att ha den där "dagboken". Men ibland blir det lite "apan känner ingen, men alla känner apan". Gillar inte riktigt den känslan.
      Måste försöka komma o hälsa på er snart 💕
      Kram

      Radera